NASTAVAK RADOVA NA OBILAZNICI SARAJEVO LOT3A

NASTAVAK RADOVA NA OBILAZNICI SARAJEVO LOT3A

Trasa LOT-a 3A nadovezuje se na trasu LOT-a 1 (Jošanica – Butila) neposredno iza petlje Butila i na dužini od oko 3,5 km pruža se jugozapadno do novoprojektovane petlje Vlakovo. Početna stacionaža km 5+500.00 poklapa se sa završnom stacionažom LOT-a 1.

Trasa LOT-a 3A na početnom dijelu prolazi ranije utvrđenim koridorom, ograničenim regulacionim planom naselja Dobroševići – Bojnik sa desne i koridorom buduće željezničke pruge sa lijeve strane.
Prednost novog u odnosu na ranija projektna rješenja na ovom potezu jeste da postojeća saobraćajnica koja čini glavnu vezu grada sa pomenutim naseljima praktično ostaje netaknuta zahvaljujući pogodnim nivelacionim rješenjem vijadukta Bojnik (L=115m) kao sastavnog dijela trase autoputa.

Od početka radova na obilaznici Sarajevo LOT 3A izvode se radovi na kompletnoj dionici. Iskop materijala se završava i preostalo je još oko 80.000 m3. Sa nasipom je slična situacija gdje je preostalo 200.000 m3. Završetak radova na iskopu i nasipu planira se za 15. 10. 2013 godine. U izradi su objekti vijadukt Bojnik i potputnjak Osijek, a u toku su pripremni radovi na potputnjaku Treševine. Završavaju se radovi na pločastim propustima. Od projektiranih sedam, završeni su radovi na četiri, a na preostala tri se radovi privode kraju.

Usjek Treševine se sa iskopom i zaštitom kosina planira završiti do kraja septembra. Paralelno sa iskopom radi se zaštita kosina mrežom od kokosovih vlakana i hidrosjetvom. Rješavaju se kolizije visokog, srednjeg i niskog napona kao i kolizije vode i telekomunikacije.

U toku su pripremni radovi na izradi odvodnje i gornjeg stroja saobraćajnice za dio trase od profila P274 do profila P297 gdje planirano da se asfaltiranje navedenog dijela trase završi do kraja oktobra.